Šioje svetainėje www.egrozis.lt naudojami slapukai (angl. cookies). Sužinoti daugiau apie Privatumo politiką.

eGrožis
Pristatymo pavadinimasPristatymo būdai LietuvojeTrukmėKaina perkant už 49 Eur
ir daugiau
Kaina perkant iki 49 Eur
dpd Pristatymas į namus. 3-6 darbo dienos 0 EUR  0 EUR (akcijos metu)
lpexpress Pristatyms į namus. 3-6 darbo dienos 0 EUR  0 EUR (akcijos metu)
omniva Paštomatai. 3-6 darbo dienos 0 EUR  0 EUR (akcijos metu)
itella smartpost Paštomatai. 3-6 darbo dienos 0 EUR  0 EUR (akcijos metu)

Pristatymo sąlygos čia pateikiamos iš Pirkimo sąlygos dokumento.

  1. Prekių pristatymas

5.1. Prekės pristatomos pirkėjo nurodytu pristatymo adresu pirkėjo pasirinktu būdu. Pirkėjas, prekių užsakymo pateikimo metu, įsipareigoja nurodyti prekių pristatymo adresą bei kontaktinį telefono numerį. Prekių pristatymo išlaidos (jeigu jos yra taikomas) nurodomos pirkėjui prekių užsakymo metu.

5.2. Prekės pristatomos pirkėjui per nuo 3 iki 6 darbo dienų laikotarpį. Kai pardavėjas pirkėjui prekę išsiųs - pirkėjas bus informuotas apie tikslų pristatymo terminą bei gaus siuntos sekimo kodą, su kuriuo galės tikrinti savo užsakymo pristatymo būklę. Pirkėjas sutinka, jog išimtiniais atvejais (įskaitant, kai pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių) pristatymas gali vėluoti. Pardavėjas susisieks su pirkėju ir suderins kitą pirkėjui tinkantį prekių pristatymo terminą arba atšauks prekių užsakymą, jei pirkėjas to pageidaus. 

5.2.1. Pardavėjas negarantuoja, kad Svetainėje matomos prekės yra Pardavėjo ar jo tiekėjų sandėliuose. Neturint galimybės pristatyti pasirinktas prekes – pardavėjas pirkėjui grąžina jo sumokėtą sumą bei pristatymo išlaidas per 5 d. d. nuo kliento informavimo apie šią situaciją, dienos.

5.2.2. Tuo atveju, kai prekių, kurias užsako Pirkėjas, sandėlyje ar pas Pardavėjo tiekėjus nėra ir nepavyksta įvykdyti Pirkėjo pateikto užsakymo, Pardavėjas apie tai praneša Pirkėjui per 14 dienų nuo sutarties sudarymo dienos. Pranešimas bus išsiųstas Pirkėjo elektroninio pašto adresu, nurodytu užsakymo formoje, o bet koks apmokėjimas už prekes bus grąžintas į Pirkėjo nurodytą sąskaitą.

5.3. Prieš kurjeriui pristatant jums prekes su jumis bus susisiekta telefonu ir suderintas pristatymo laikas.

5.4. Prekių užsakymo pateikimo metu pirkėjas nurodo, ar užsakymą priims pats, ar tai padarys kitas asmuo. Jei užsakymo pateikimo metu nurodoma, kad užsakymą priims kitas asmuo - privaloma nurodyti to asmens vardą bei pavardę. Tuo atveju, kai pirkėjas negali priimti prekių pats (arba to negali padaryti pirkėjo nurodytas asmuo), įskaitant kai prekių užsakyme nurodytu pristatymo adresu pirkėjo ar pirkėjo nurodyto asmens nėra, kurjeris turi teisę išduoti prekes bet kuriam kitam prekių pristatymo adresu esančiam veiksniam pilnamečiams asmeniui, pateikusiam mokėjimo už prekes patvirtinimą ar kitą dokumentą, patvirtinantį sutarties sudarymą. Pirkėjas neturi teisės reikšti pardavėjui jokių pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui. 

5.5. Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės pirkėjui nėra pateikiamos laiku dėl pirkėjo kaltės ir (ar) dėl nenugalimos jėgos (force majeure) aplinkybių.

5.6. Jei pardavėjas  negali pristatyti pirkėjui užsakytos prekės,  jis įsipareigoja per 5 (penkias) darbo dienas grąžinti pirkėjui sumokėtus pinigus, jeigu pirkėjas už prekes buvo sumokėjęs ir pardavėjas mokėjimą gavo.

5.7. Laikoma, kad Prekės perduotos pirkėjui tinkamai, kai pasirašomas prekių perdavimą - priėmimą patvirtinantis dokumentas (pavyzdžiui pristatymo paslaugas teikiančio kurjerio pateiktas pristatymo važtaraštis, sąskaita ar pan.). Pirkėjas patvirtina, jog jam yra žinoma, kad, pasirašius prekių perdavimą - priėmimą (pristatymą ir (ar) atsiėmimą) patvirtinantį dokumentą, prekių atsitiktinio žuvimo ir (arba) sugedimo rizika pereina pirkėjui.

5.8. Prekių kiekis ir jų įpakavimas tikrinami prekių perdavimo pirkėjui metu. Prekių perdavimo metu pastebėjus prekių kiekio trūkumą, pakuotės pažeidimus (išskyrus atvejus, kai užsakymo metu pirkėjas informuojamas, kad perka prekę su defektu - užsakydamas tokias prekes, pirkėjas sutinka jas pirkti nurodytomis aplinkybėmis ir ateityje negali reikšti reikalavimų ar pretenzijų pardavėjui dėl nurodytų pakuotės pažeidimų ar trūkumų), pirkėjas privalo  per 1 (vieną) darbo dieną  nuo užsakymo atsiėmimo iš kurjerio,informuoti apie tai pardavėją el. paštu [email protected] Pažeidimai, atsiradę dėl pardavėjo kaltės, šalinami pirkėjo ir pardavėjo suderinta tvarka ir terminais. Vėliau pretenzijos dėl Jums perduotų Prekių kiekio ir (ar) įpakavimo priimamos nebus.

5.9. Pirkėjas privalo raštu (paprastu arba el.paštu) informuoti pardavėją apie nustatytus akivaizdžius prekių kokybės (pakuotės pažeidimai, kiekio neatitikimas ir pan.) trūkumus nedelsiant, bet ne vėliau kaip per 1 (vieną) dieną nuo prekių perdavimo jam dienos. Praėjus nustatytam terminui, pirkėjas neturės teisės pateikti pardavėjui pretenzijų. Šis punktas negalioja, jei pirkėjas įsigyja prekes su defektais, apie kuriuos jis informuojamas prieš pirkdamas prekę, kaip tai nurodyta 5.8.  taisyklių punkte.

4